mandag den 7. juli 2014

Fra Roskilde til Sønderjylland

Lige for tiden er der mange mødre der blogger om, hvor gerne de ville have været på Roskilde - og måske er det fordi jeg "kun" er kommende mor, men helt ærlig så har jeg kun følt trangen et kort øjeblik den dag Rolling Stones skulle spille. Min Roskilde Festival-sult blev vidst grundigt mættet tilbage i 2008, og jeg kan da ikke garantere, at den ikke kommer igen, men alting har sin tid! Til gengæld håber jeg, at den nyudklækkede student aka. min søster har haft the time of her life derovre i år.

Faktisk føler jeg, at jeg er det helt rigtige sted: Lige her i sommer-Aarhus med en baby i maven, en masse forberedelser der skal gøres og is der skal spises. Jeg kan ikke lade være med at glæde mig lidt til alle forberedelser er gjort, så vi kan koncentrere os om at holde sommerferie, men vi har aftalt at vi vil veksle lidt mellem de to ting, så jeg satser på en snarlig tur til stranden! Varmen bliver nemlig mere og mere uudholdelig. I dag er det overskyet og jeg har det som om jeg render rundt i fugtige og lumre New Orleans iført noget tykt og varmt af polyester. Så det er vidst meget godt, at vi ikke er rejst sydpå.

Og så lige et billede fra smukke Kalvø i Sønderjylland, som jeg besøgte i lørdags til en ægte og idyllisk familiekomsammen.


Jeg burde virkelig tage nogle flere billeder, men jeg har altså rigtig gode mind-pictures fra en uforglemmelig grillaften hos min bror og hans kæreste igår aftes. Dét var virkelig den danske sommer når den bliver helt magisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar