mandag den 30. juni 2014

Lørdag i kærlighedens tegn

Det skal ikke være babyforberedelser det hele, siger vi til hinanden - og det er det heldigvis heller ikke. I lørdags tilbragte vi en hel dag til bryllup hos gode venner. Festen blev holdt i selskabslokalerne ved Clausholm Slot - og nøj, sådan en slotspark kan se godt ud i solskin!



Jeg nyder et glas hyldeblomstsaft i slotsparken

Det smukke brudepar 

Det var en smuk og romantisk bryllupsfest med pragtfuld mad og flotte taler, hvilket jo er guf for en ædru gravid kvinde som mig. Især desserten var fuldstændig over the top med chokoladekage, hvid chokoladeskum, maltcrumble, bær, og is! Åh! Det er altså noget både mig og baby sætter stor pris på. 

Således stod jeg også op søndag morgen (uden tømmermænd selvfølgelig!) og lavede amerikanske pandekager til mig og Jakob. Vi spiste dem med nutella, akaciehonning og galiamelon. 

I dag har været anderledes hverdagsromantisk. Mens jeg har arbejdet har Jakob fortsat forberedelserne: Bl.a. ved at cykle byen tynd efter de gratis babypakker jeg har bestilt rundt omkring. Nu er der i hvert fald bleer nok til det første stykke tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar