onsdag den 11. juni 2014

Det forpustede postbud

I går - netop som jeg havde smidt alt tøjet og var ved at tage noget andet på selvfølgelig - ringede postbudet på døren med ikke mindre end fire pakker til husstanden! Sådan går det, når man går amok i netshopping lige op til en miniferie: Det klumper sig sammen. Godt vi bor i stuen, for det stakkels postbud kunne næsten ikke slæbe alle pakkerne op ad trappen. Den ene var også lidt uhandy, for det var en flot puslepude fra Bilka med fine elefanter på. Så var der også et par sko og nogle cykelreservedele til Jakob, men det bedste af det hele var denne fine pusletaske fra danske Ida Ising: 


Det er sådan en retro pusletaske med pusleplads indeni og jeg glæder mig helt vildt til at pakke den og tage den i brug, når den lille kommer. Jeg tror det bliver rigtig rart, at kunne pusle den lille, selvom der ikke lige er et puslebord i nærheden. Og så synes jeg også at det er en bonus, at den ikke bare er en af de der forvoksede dametasker af plastik, som man ellers kan få. 

Det her indlæg er forresten (heller) ikke sponsoreret, men gid det var, havde jeg nær sagt, for det er ikke helt jydevenlige priser hos Ida Ising. Det  skulle bare være den, synes jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar