lørdag den 14. juni 2014

Krigen mod klædeskabet

I onsdags fik jeg sommerferie og selvom jeg havde tyvstartet lidt med oprydningen inden, så er jeg gået fuldstændig amok med at rydde ud i mine ting lige siden. Så det har ikke været traditionel sommerferie med benene oppe (selvom de godt kunne trænge til det) og en bog i hånden. Ikke hele tiden i hvert fald.

Jeg har bl.a. haft tømt mit klædeskab og sorteret alt mit tøj. Det var tiltrængt, for der er meget af det jeg ikke kan passe længere - heller ikke når jeg ikke er gravid. Det meste er røget på genbrug. Jakob afleverede fire poser ud af ni i forgårs, men noget af det var så godt, at jeg besluttede mig for at prøve at sælge det.

Jeg har sat hele bunken til salg på både Trendsales og DBA, men foreløbig er der ikke kommet nogen henvendelser, så måske ender det alligevel på genbrug om et halvt års tid - eller tilbage på bøjlestangen fordi jeg ikke kan nænne andet. Jeg hedder mettec88 på Trendsales - så burde I kunne søge mine annoncer frem, hvis det kunne friste med et kig i klædeskabet.

På DBA sælger jeg desuden disse to flotte dåser, som jeg ærlig talt ikke kan forstå hvis der ikke er nogen der vil eje. Jeg er især vild med den blomstrede, men vi har ikke plads til at have alt det ragelse, jeg køber, stående:

Købes HER

Købes HER

Et af vores erklærede mål med hele den her ret omfattende oprydning af lejligheden er nemlig at gøre den nemmere og hurtigere at gøre ren. Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men jeg er personligt træt af, at skulle løfte en matrusjka-dukke eller en anden nipsting for hver cm jeg tørrer af. I går reorganiserede jeg desuden hele vores badeværelse, så vi nu er sådan nogle voksne typer, der har medicin og plaster samlet i en lukket og svært tilgængelig (for børn forstås) boks. Nøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar