fredag den 30. maj 2014

Forskud på sommerferien


Jeg er kommet så langt med min eksamensopgave (faktisk er jeg halvvejs!!), at jeg har tilladt mig at holde lidt fri her i eftermiddag. Jeg har været ude i solen og drikke en kold (alkoholfri) øl (Erdinger) og jeg har været i Netto efter chokolade. Valget faldt på Rittersport - Cocoa Mousse, som jeg ikke havde set før og som derfor måtte smages (jeg har et eller andet med Rittersport). Hold op den er lækker! Hvis du er til chokolademousse, så kan jeg næsten love, at det er din nye favorit.

Nu sidder jeg i stuen mens Giro de Italia kører på fjernsynet og Jakob prøver at finde ud af om Eurosports logo har ændret sig i løbet af de sidste 20 år.

I dag er der nøjagtig 3 måneder til terminsdatoen og jeg kan næsten ikke vente til om 11 dage, hvor jeg får sommerferie og kan gå fuldstændig redebyggeramok. Faktisk tog jeg mig selv i at stå og nærstudere en pakke bleer nede i Netto. Arjmen-altså det er jo en helt ny verden og der er så mange ting jeg ikke ved noget om, så der skal altså researches! Jeg har også googlet om der skal bodystockings under sparkedragter. Ja. Sådan går det, tænker jeg, når kvinder der tænker for meget bliver gravide...

Min med-gravide veninde havde termin igår, men har (så vidt jeg ved) ikke født endnu og jeg er simpelthen så spændt på hendes vegne, at jeg næsten ikke kan koncentrere mig om den lange litteraturanalyse det egentlig er meningen, at jeg skal fordybe mig i! Når hun har født, er jeg den eneste gravide jeg kender - det er underligt. Jeg håber, at jeg kommer i en god mødregruppe til den tid, så jeg kan komme til at kende flere, der er i samme situation som mig...

Nu vil jeg smage årets første nektarin og nyde at sommeren er begyndt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar