fredag den 23. maj 2014

Varmt!

Jeg er blevet ramt af rastløshed og hedeture. Varmt vejr plejer ikke at påvirke mig særlig meget, før vi når op omkring de 35-40 grader, og jeg plejer at være typen der sover med strømper og nattøj på hele sommeren igennem.

Not anymore!

Jeg tror aldrig jeg har haft det så varmt i mit liv, som jeg har haft det de sidste par dage, og jeg gruer lidt ved tanken om, hvor lidt tøj jeg kommer til at kunne holde ud at have på i løbet af sommeren, hvor maven jo bare vokser sig større og større. Rød i ansigtet og storsvedende render jeg rundt og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Om natten foregår det i syrede drømme, hvor jeg jagtes af talende kæmpeskildpadder eller ammer med brystvorter lavet af diamant(!?).

Både rastløshed og hedeture må gerne forsvinde på mandag, hvor jeg skal i gang med at skrive min næste eksamensopgave.
Fokusér, Mette, fokusér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar