lørdag den 31. maj 2014

Det er OK at have en træt dag

I dag har jeg haft sådan en dag, hvor jeg ikke rigtig har kunnet vågne. Hele dagen har føltes som om, at det var midt om natten. Jeg er gået rundt i zombie-tilstand og har slet ikke kunnet yde det, som jeg gerne vil. Dybt frustrerende.

Jeg kom for sent i seng i går (klokken var over 23), *nogen* havde en fest inde i min mave hele natten, jeg måtte ud og tisse fire gange og så lå jeg også lige vågen i over en time - ude af mig selv af bekymring - fordi jeg havde haft to plukveer lige i træk. Så alt i alt en fantastisk nat.

Jeg skulle have skrevet et fuldstændig genialt diskussionsafsnit på min eksamensopgave i dag, men i stedet er det blevet et middelmådigt (og halvfærdigt) diskussionsafsnit. Det er godt, at jeg er i god tid med opgaven, for sådan nogle dage her kan bare ikke forudsiges. Og der er ikke noget at gøre ved dem. Jeg må bare erkende, at den her dag gled forbi mig... (det er lidt ligesom at have tømmermænd, ikke?)

Min yndlingsbeskæftigelse på sådan en dag - og alle andre dage også faktisk - er at ligge i sengen med bar mave og begge hænder på maven og mærke babyen sparke derinde, mens jeg snakker og snakker til Jakob, den stakkel, som prøver at læse til eksamen. Hæ. I dag fik jeg valuta for pengene: Mens Jakob kiggede gav den et spark, der var så kraftigt at min mave nærmest hoppede. Jeg mærker den mere og mere, tydeligere og tydeligere for hver dag der går og jeg kan. ikke. få. nok af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar