onsdag den 30. april 2014

Puslebordsoptur

Nogle gange skal der ikke så meget til før jeg rammer en optur eller en nedtur. Siden i mandags har jeg været sløv, sløj og småsvimmel. Jeg har ikke fået læst alt det jeg gerne ville til mine eksamensopgaver og har i det hele taget været distræt, rastløs og ugidelig på samme tid. En ret dårlig kombi, kan jeg afsløre!

Når det jeg troede bare var lidt søvndrukken tidsfordriv på IKEAs hjemmeside så pludselig viste sig at være vejen til Eldorado, så var det altså svært ikke at blive ramt af en vild optur.


Pludselig var den der! Puslekommoden som jeg har ledt efter i månedsvis (jeg mener det). Jeg havde næsten opgivet håbet om at finde en version, der både er til at holde ud at kigge på og til at betale. Jeg har set næsten samtlige pusleborde på markedet, jeg har brudt min hjerne med mulige løsninger, hvor jeg ellers burde bruge den til at analysere skønlitterære tekster og passe mit studie, jeg har endda haft målebåndet fremme (Jakob har i hvert fald). Nu er gåden endelig løst. Pyh! Nu skal det bare købes - og samles, ikke mindst!

Og ja, det er utroligt som de små ting pludselig kommer til at fylde, når redebyggertrangen sætter ind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar