torsdag den 10. april 2014

Og sådan blev tiden atter moden til en rygsæk

Det er måske ikke noget folk lige går og tænker over til hverdag, men os litteraturhistoriestuderende - vi slæber! Vi slæber bøger. Massevis af bøger. Det kan godt være hårdt for ryggen - især når man slæber dem i verdens smukkeste gamle, slidte skuldertaske af kernelæder. Hvilket jeg gjorde lige indtil igår. For dér kom min nye Fjälräven-rygsæk endelig med posten!


Man skulle ikke fortælle mig ret mange gange, hvor hård en graviditet er for ryggen, før jeg kom frem til, at tiden var moden til en rygsæk. Jeg har nemlig haft problemer med ryggen før, og prøver at gøre hvad jeg kan for at holde den glad og tilfreds.

Men hvilken rygsæk skulle det være? Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om særlig mange rygsække, jeg synes er flottere end Fjälrävens Kånken. Den går direkte i hjertet på den gamle hippie, der bor indeni mig (og her hentyder jeg ikke til babyen, selvom jeg selvfølgelig ikke ved, om den har fået lidt gammel hippie med i købet). Så pyt med at det er samme rygsæk-løsning, som mange af mine medstuderende også har valgt - man er vel humanist. Nu skal jeg bare vænne mig til at gå med den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar