tirsdag den 8. april 2014

Makrelsalat med remoulade

Et af de spørgsmål jeg stort set altid får, når folk finder ud af, at jeg er gravid, er, om jeg har fået nogle skøre cravings efter jeg blev gravid - og det kunne da også være vildt sjovt, hvis jeg pludselig kun spiste makrelsalat med remoulade eller nærmest havde abstinenser efter tun på dåse eller Jaka-bov. Sådan har det bare ikke været. Jeg har altid haft det sådan med mad, at den ene dag har man lyst til Tortellini og den næste har man lyst til broccolitærte og så videre. Det er maven der taler.

Så jeg synes ikke, at der har været vildt store omvæltninger på den front, selvom min søde tand godt nok er blevet endnu mere sød og mange af mine livretter er blevet endnu lækrere. Igår gik det så pludselig op for mig, hvor fuldstændigt vidunderligt blommer egentlig smager. Jeg fik virkelig en ubærlig lyst til at spise en masse blommer. Det er nok det tætteste jeg har været på en craving, selvom jeg tidligere har haft det på sammen måde med bl.a. mælkesnitter, æbler og Pingvin-blanding.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar