mandag den 7. april 2014

En blød start

Jeg bliver simpelthen nødt til at vise jer det her smukke babytæppe, som Jakobs forældre har købt til os - eller nok nærmere til den lille - i Belgien. Tæppet er seriøst nok noget af det blødeste jeg nogensinde har rørt ved og jeg glæder mig meget til at svøbe vores lille baby i tæppet og bogstavelig talt give den en blød start på livet.



Udover babytæppet har vi ikke så meget "udstyr" på plads endnu, men det kommer alt sammen, når vi har fået sommerferie - så går vi nemlig redebyggeramok. Babytæppet er fra Zara Home Kids, som har nogle vildt søde ting til babyer - dog langt udenfor vores budget.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale bamserne fra jellycat. :) De er simpelthen så bløde i forhold til hvad der ellers findes. :) Mener de kan fås i babysam.
    Vi køber lidt tingene som vi falder over de gode tilbud, men ellers går vi først rigtig igang når jeg har afleveret specialet. Men barnevognen bestiller vi i næste uge, man skal jo være i god tid. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er super lækre bamser! Jeg har set - og beundret - dem rundt omkring, også før jeg blev gravid ;) Åh ja, vi skal også have kigget barnevogn - vigtigt, vigtigt!

      Slet
  2. Har i en ide om hvad i går efter af barnevogn? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, vi er faktisk ret meget på bar bund! Vi har også overvejet kombivogn - men vi skal helt klart ud og se hvad der er på markedet, for vi er da helt på udebane ;-)

      Slet