lørdag den 5. april 2014

En uforudset afhængighed

Der er så mange ting jeg har opdaget efter jeg blev gravid, som jeg aldrig har tænkt på før. Jeg havde fx aldrig forestillet mig, at mit humør skulle komme til at afhænge næsten totalt af bittesmå og stadig utydelige bevægelser i min livmoder. Jeg bliver fuldstændig lykkelig, når jeg kan mærke den lille bevæge sig derinde - og man kan godt regne med, at hvis man ser mig sidde og være fjern i blikket med hånden på maven og et nærmest manisk smil om munden, så er det fordi jeg kan mærke den lille filur røre på sig.

Det er dog hverken ofte eller regelmæssigt, jeg kan mærke den lille endnu og selvom det er helt normalt og forventeligt, så vokser bekymringerne proportionelt med den tid der går imellem de fortryllende bevægelser. Jep, jeg er afhængig!

Jeg er meget spændt på, hvordan det bliver, når det engang udvikler sig til deciderede spark, men lige nu nyder jeg hvert eneste lille livstegn og glæder mig til scanningen i næste uge, så jeg næsten er ved at sprænges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar