torsdag den 17. april 2014

Brugt babytøj

En kontrolfreak som mig kaster sig selvfølgelig ikke ud i at få et barn uden først at sikre sig, at økonomien kan holde. Jeg har i løbet af overraskende kort tid fået samlet mig en pæn opsparing sammen - sådan noget kan jeg bedst, når det er noget konkret at spare sammen til og det må man sige at der er nu!

Alligevel er vi stadigvæk bare to studerende på SU og derfor er det godt, at vi ingen problemer har med at købe brugt babytøj og babyudstyr i det hele taget. Jeg glæder mig til at shoppe til den kommende baby på forårets loppemarkeder, i genbrugsbutikker og i Den Blå Avis. Selvfølgelig er der visse ting, som vi ikke har lyst til at købe brugt, men i langt de fleste tilfælde kan man få nogle rigtig fine ting til dejligt jyske priser.

De sidste tre dage har jeg læst intenst til mine eksamensopgaver. Sjældent har jeg været så ivrig efter at få eksamen overstået - og aldrig før har iveren skyldtes en stor og meget undertrykt trang til at gå fuldstændig amok i indkøb af babyudstyr og indretning af babyhjørne. Men det må lige vente to måneder endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar