tirsdag den 15. april 2014

At købe babytøj

Jeg får lyst til at vise et billede mere af det babytøj vi købte på loppemarked i søndags. Det var helt vildt så meget godt babytøj man kunne få for pengene, så vi kunne slet ikke lade være med at rode den ene kasse igennem efter den anden. Nu har jeg vasket det hele ved 60 grader, som man skal, og kan sidde og beundre det, mens det tørrer.


Vi kender jo ikke kønnet på den lille filur i min mave og derfor forsøgte vi at gå benhårdt efter neutrale farver, da vi købte tøjet. Alligevel kom vi hjem med overraskende meget blåt babytøj, og jeg ved ikke om det skyldes, at blå er min all-time yndlingsfarve eller at vi begge to har en irrationel fornemmelse af, at det bliver en dreng. Under alle omstændigheder har vi aftalt at holde lidt igen med blå fra nu af - og heldigvis er det meste af tøjet lige præcis så børneagtigt og neutralt, som vi gerne vil have det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar