onsdag den 26. marts 2014

Koncertbaby

For nylig var jeg i Musikhuset sammen med min veninde og høre litteratur og musik i skøn forening. På det tidspunkt vidste jeg ikke, om den lille spilopmager i min mave kunne høre noget endnu og jeg havde heller ikke mærket specielt meget til den. Kun nogle ganske lette bevægelser, der nærmest føltes som om noget strøg henover indersiden af min mave og bittesmå bobler, som var svære at skelne fra alle de andre bobler, sådan en mave kan frembringe.

Lige indtil violin, bratsch, cello, kontrabas, elguitar og saxofon fik fyret op under festen derinde. Hold op hvor var det syret at mærke, hvordan den lille reagerede på musikken og var mega aktiv så længe det stod på. Jeg tror, at det er en lille musikelsker, der er ved at blive skabt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar