mandag den 31. marts 2014

Forsinkede teenageproblemer

Som teenager var jeg ikke specielt plaget af uren hud, og jeg havde for det meste max 1-2 bumser ad gangen. I hårgrænsen. Jeg følte mig virkelig forskånet - og endda uden at gøre noget særligt for det. Bevares, jeg fik da også bumser på næsen engang imellem, men jeg havde aldrig permanent pizzafjæs.

Åh, hvor blev jeg ramt af nemesis, da jeg blev gravid. Pludselig havde jeg flere bumser i ansigtet, end jeg nogensinde har haft før og eneste trøst var, at de sad under mit pandehår, og at det var tilladt at kalde dem hormonknopper. Mine veninder, der jo havde prøvet værre i deres teenageår, mente ikke, at det var noget særligt, men jeg syntes det var slemt, rigtig slemt - og jeg ejede stort set ingen produkter mod uren hud.

Efter et par mislykkede forsøg med de forskellige ting jeg kunne finde i skabet, tog jeg konsekvensen og gik ud og investerede i den Rudolph Care Facial Scrub Mask, som jeg havde ønsket mig lige siden, jeg gav den til min søster i fødselsdagsgave. Den er genialt god - og jeg ser (heldigvis) forbedringer allerede.


Og så er den også økologisk og svanemærket. Jeg vil klart anbefale den til alle gravide (og ikke-gravide) med teenagehud.

Dette indlæg er ikke sponsoreret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar