søndag den 30. marts 2014

Det mest interessante ved mig

Efter at jeg er begyndt at blogge om min graviditet er mængden af followers på bloglovin' raslet ned i en mængde så man skulle tro, at min blog var blevet en gennemsponsoreret reklamesøjle - og eftersom at antallet af followers aldrig var særlig højt, så skulle man tro, at det så ret sort ud for bloggen. Men til min store overraskelse er besøgstallet faktisk steget! Jeg havde en idé om, at jeg sad og bloggede til en udsøgt skare på ca. 10 personer, men det ser altså ud til at der er flere, der gerne vil læse med. Det er dejligt! Tak for det. 

Det faldende antal followers skyldes selvfølgelig, at bloggen skifter målgruppe, når den skifter tema. Det er kun naturligt og jeg kan ikke sige, at jeg ikke havde forventet det. Det er ikke alle der synes at graviditet og babyer er det allermest spændende i hele verden - og det synes jeg egentlig er helt fair. 

En af mine veninder har sagt ret direkte til mig, at hun ikke synes, at det mest interessante ved mig, er min graviditet. Der er mange andre ting, hun hellere vil høre om. Dét blev jeg egentlig ret glad for, at hun sagde, for hvem har lyst til at blive reduceret til sin graviditet? 

Alligevel er det graviditeten, jeg har valgt at blogge om, af den simple grund at det er den, jeg har lyst til at skrive om - og det er lysten der driver værket i det her foretagende. Jeg kunne sagtens blogge om litteratur (og jeg kan heller ikke love, at der ikke sniger sig et indlæg med om bøger engang imellem) eller noget helt andet, men jeg synes, at jeg indtil videre faktisk får ret meget ud af at dele mine graviditetstanker, -refleksioner og -oplevelser her på bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar