fredag den 13. december 2013

Forelsket i den lille røde

Med fare for at blive kaldt i samråd for en kommunistjoke (man skulle tro at vi levede i koldkrigstidens USA), vil jeg blot fortælle om en uimodståelig lille rød kalender jeg købte hos Kristian F. Møller i dag.

Bedst som jeg træder ind for at gøre mine julegaveindkøb, slår det mig, at jeg da skal have en ny Moleskine-kalender til det nye år. Wauv. Deres udvalg er så godt, at jeg falder i staver i, ja, over et kvarter, fordi jeg ikke kan bestemme mig for, om jeg skal købe den jeg plejer at bruge eller følge mit hjerte og købe den fine, lille, røde kalender der ligger godt i hånden og som har hardback-cover. Ak. Hvilke firstworldproblems man dog kan have på sådan en juleshoppingtur! Jeg endte med den røde - er den ikke bare lækker?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar