søndag den 9. juni 2013

Idioter langs cykelstien

Jeg er her endnu og jeg har en klage.

For noget tid siden havde jeg været til "stram op" henne i fitnesscenteret.
Det havde været rigtig hård træning, og jeg var temmelig træt i kroppen, da jeg cyklede hjem.

Jeg var også stadig fuldstændig KREBS i ansigtet, da jeg skulle op af en mindre bakke. 

Den gigantiske fitnessworld-taske bag på cyklen afholdt dog ikke en kæphøj kondiløber, på vej NED af bakken, fra at sige: 

"Hva så, er det hårdt?" 

Må jeg LIGE bede om kammertonen langs cykelstien? 

Mine ben var praktisk talt blevet til GELÉ og min krop rystede stadig efter en times fitness. Klart at jeg tog bakken i snegletempo. Gider ikke finde mig i den slags kommentarer. 

Nåede kun at se surt på idioten, før han var væk.
Håber det var svar nok. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar