torsdag den 11. april 2013

Jeg har fået en morgenrutine

Efter næsten et helt års sabbatår og efter at have haft faste mødetider i 4 måneder er det endelig lykkes mig at få genetableret noget, som var blevet effektivt smadret af 3 år som studerende.

Jeg har fået en morgenrutine.

Så nu er jeg en menneskelig robot fra jeg vågner og til jeg går ud af døren.
Jeg står op, går i bad, tænder fjernsynet, reder hår, tjekker facebook, ser fjernsyn, tørrer hår, lægger make-up, ser fjernsyn, glatter hår, ser fjernsyn, spiser morgenmad (selvfølgelig mens jeg ser fjernsyn), kysser Jakob farvel, laver rygøvelser, smører modvilligt madpakke (lugten af leverpostej om morgenen, øv), ser lidt mere fjernsyn, børster tænder og tager af sted.

Alt sammen i selskab med manden med Danmarks mest akavede fremtoning: Niels Krause Kjær og kvinden med Danmarks blødeste stemme: Anja Bo. Fra DR2-Morgen naturligvis. Et program, der trods sine meget discountagtige rammer, virkelig forstår at sprede intellektuel hygge fra morgenstunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar