tirsdag den 9. april 2013

Jeg føler mig lidt til grin, når...

- Jeg skriver en mail med teksten "Hermed min ansøgning til stillingen som trælastsælger i STARK". Velvidende at jeg spilder både min egen og andres tid.

- Det, tre timer før vi skal holde påskefrokost, går op for os at vi ikke har nogen snapseglas. For andet år i træk. Med to flasker russisk vodka på køl.

- Jeg er så træt om morgenen, at jeg lige løfter hårbørsten for at tænde fjernsynet.

- Jeg, for anden gang, kommer til gå ind i mændenes omklædningsrum i fitnesscenteret. Hvem sagde freudian slip?

- Jeg er den eneste til begynder-yoga der ikke kan holde balancen på ét ben med hænderne samlet ovenover hovedet. På trods af at jeg har en fodstørrelse 41 solidt plantet i yogamåtten. Ville ellers møg-gerne.


2 kommentarer:

  1. Jeg kan heller ikke holde balancen til yoga. Som den eneste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rart at vide at vi så trods alt er to!

      Slet