tirsdag den 19. marts 2013

Jeg ved jeg skal "stramme op" når...

- Jeg er så distræt, at jeg kommer til at vade direkte ind i mændenes omklædningsrum anden gang jeg er i fitnesscenter.

- Selv den ældre dame på "stram op"-holdet klarer øvelserne bedre end mig.

- Jeg kommer til fysioterapeut morgenen efter "stram op" og indser, at man aldrig skal tage til fitness dagen før man skal til fysioterapeut. Avs avs avs.

- Jeg spiser to romkugler og en halv pizza søndag eftermiddag. Umiddelbart efter jeg har brokket mig over voksne der opfører sig som 16-årige.

- Jeg selv opfører mig som en teenager og tager det her billede på Vejle station:


- Jeg bliver ved med at skrive blogindlæg om fitness selvom jeg har lovet både mig selv og jer at få det stoppet.

Sååå det stopper nu. Mit liv består nemlig ikke kun af fitness og tilfældige pinligheder (vel?). I overmorgen rejser jeg f.eks. til St. Petersborg. Det er nye toner. Fra øst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar