søndag den 3. marts 2013

Badedragt og bollehår

Jeg synes det har været en meeeeget laaaang vinter! Faktisk har det været den vinter, der har føltes længst siden vinteren 2008. Men nu er den slut (jo den er) og et nyt liv begynder.

Det er et liv med helt nye regler!

Nogle er hjemmebryggede: Jeg skal skippes af sted til yoga og/eller pilates mindst to gange om ugen - og se at få købt mig en badedragt så jeg kan være bekendt at gå i svømmehallen. Altså når jeg er kommet mig over min forkølelse, hæ.

Andre er udefrakommende: Som f.eks. at jeg skal lave 10 nakkeøvelser med 2 timers mellemrum. Hvilket giver mig kronisk bollehår, da øvelserne mest går ud på at jeg skal gnide mig op af en dør mens jeg 10 gange prøver at få så meget dobbelthage som muligt. Jeg lover at jeg holder det væk fra offentligheden.

Bare det virker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar