mandag den 4. marts 2013

Forgot your password?

Er jeg den eneste der er totalt blank, når det kommer til at huske passwords til de milliarder af ting man åbenbart skal have passwords til i dag? Er der andre, der også er mere med på hvad der sker når man trykker "jeg har glemt koden" end når man rent faktisk kan huske den?

Hvordan husker andre mennesker deres koder til fem forskellige e-mails (I kid you not), simkort, iCloud, Apple-id, facebook, instagram, endomondo, to twitter-kontoer, bloglovin, biblioteket, statsbiblioteket, firstclass, lægevejen, DSB app, dropbox, linkedin, uni, netbank - og nu også fitnessworld?

Min hukommelse har sagt klart nej til opgaven, så jeg har taget konsekvensen og er begyndt at skrive dem ned. Hvis du vil stjæle min identitet (det vil du ikke), så stjæl min kalender. (shhh).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar