tirsdag den 15. januar 2013

Læst 2013

For at holde bedre styr på hvilke bøger jeg læser her i 2013 - og også for rent faktisk at få læst nogle flere bøger - har jeg besluttet mig for at skrive ned hvilke bøger, jeg har læst.

Foreløbig står der kun én bog på den liste, nemlig den polske pseudokrimi "Kør din plov over de dødes knogler" af Olga Tokarczuk. Den er overraskende og klart anbefalelsesværdig!

I sidste uge, da jeg udgav DET HER indlæg, var der mange der gav udtryk for, at de var blevet inspirerede af min lille top 5. Derfor er det jo oplagt at gøre listen-over-læste-bøger til en del af bloggen.

Så nu kan du klikke ind under "læst 2013" og følge med. Måske endda blive inspireret?

Jeg læser både nyt og gammelt, lokalt og internationalt, bestsellere og nicheting, så der kommer (forhåbentlig) til at stå lidt af hvert på den liste.

Stay tuned, ladies & gentlemen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar