onsdag den 16. januar 2013

En stor kanon

Mig og Jakob arbejder med vidt forskellige ting og derfor kan det godt være lidt svært at holde styr på, hvad hinanden laver. Nogle gange endnu sværere overhovedet at forstå, hvad det er. Jeg synes i hvert fald, at jeg ved pinligt lidt om ingeniørfaget - taget i betragtning af, at jeg har gnedet mig op af en ingeniørstuderende i 4 år. 

Så i går aftes, da jeg vendte hjem fra et møde i en litteraturforening, gjorde jeg mig umage med at fortælle, hvad der var blevet snakket om og hvem der havde været der (og nej, "jeg-er-træt"-kortet blev ikke smidt). 

Jakob: Så det var virkelig alle de store kanoner der var der? 
Mig: Tjah... bøh... Jeg ved ikke helt om kan kalde nogen i litteraturmiljøet for store kanoner... Hmm... Tjo... Måske? 

Jakob: Du er en stor kanon! 
Mig: Hahahahhahaha! 

Det er et af de mærkeligste - og sjoveste - komplimenter jeg nogensinde har fået. Efter lidt grineflip og debat blev vi dog enige om, at "stor kanon" var lige i overkanten, men "lille kanon" kunne måske gå an... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar