fredag den 28. december 2012

Og nu til noget helt andet...

Julen er slut. Det var en dejlig jul - og juleferie - med alt hvad man kunne ønske sig af hygge og juleri. Nu er jeg tilbage i Aarhus og det kribler i mig for at komme tilbage til hverdagen og få udrettet noget igen. Hvilket i mit tilfælde mest vil sige at få skrevet/læst noget. Det skal blive godt.

MEN hold-nu-op(!) hvor vi danskere spiser meget i julen. Det er nok ikke kun julemaden der har gjort det (jeg håber virkelig, det tager længere tid), men jeg kan ikke passe nogle af de kjoler, jeg havde overvejet at tage på nytårsaften. I kid you not. Den ene kan ikke engang lynes. Argh...!

Så ja, julen er virkelig slut - og ligesom mange andre danskere (forestiller jeg mig), har jeg det som om jeg lige er kommet til mig selv igen. Jul og julemad skiftes prompte ud med løb og et-eller-andet-der-er-sundt. Nu. Bring it, 2013!

Kærlig hilsen
Julegrisen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar