søndag den 23. december 2012

Julehilsen

Kære læsere 

Selvom jeg oprettede den her blog i starten af september, er I blevet utrolig mange på, hvad der føles som, rigtig kort tid. 

Jeg er meget taknemmelig for, at I læser med og bliver ved med det, selvom det nogle gange strømmer ud med indlæg - og andre gange går lidt i stå. 

Der kommer til at ske rigtig meget spændende i det nye år, som jeg glæder mig til at fortælle om på et eller andet tidspunkt og som måske/måske ikke får indflydelse på bloggeriet. Stay tuned.

En ting er i hvert fald sikkert: Det stopper ikke lige foreløbig. 

Fordi I er så søde læsere og det her bloghalløj ikke gav så meget mening uden jer, vil jeg tage et par minutter ud af julehyggen og ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul! 

Og mon ikke jeg får forfattet et indlæg eller to inden nytår. 

De bedste kærligste julehilsner 
Mette 

1 kommentar:

  1. Hej og glædelig jul til dig også. Glæder mig til at læse mere fra dig i det nye år, det er altid en fornøjelse:)
    Kh Karina

    SvarSlet