mandag den 3. december 2012

Nu i farver

I fredags havde jeg besøg af en rigtig god veninde fra Randers. Hun havde en forsinket fødselsdagsgave med til mig. Findes der noget bedre end uventede gaver?



Jeg er normalt virkelig dårlig til at få brugt neglelak, for indtil nu har jeg ikke haft noget i rigtig lang tid. Det er ikke meget neglelak, jeg har købt, siden jeg flyttede hjemmefra. Jo, også her skal der spares.

Men nu er der ikke nogen undskyldning længere. Der skal kulør på tilværelsen - og det er fedt!

Og det skal der i mere end én forstand, for, ligesom Imangelafbedre, er jeg også blevet lokket på Instagram - muligvis som den sidste smartphone-ejer i verden. Det er dog lidt trist uden followers, så hvis du også stadig elsker oldschool billeder... Følg mig. Jeg hedder Tilsyvende.

1 kommentar:

  1. Jeg gad godt, at være en af dem som gik med neglelak - men er alt alt for dårlig til at tage mig sammen til det. Det ser altså bare pænt ud (:

    - Kit

    SvarSlet