mandag den 5. november 2012

Hvis jeg vandt i Lotto?

Den anden dag overvejede mig og Jakob om vi skulle købe en lotto-kupon. Bare en enkelt gang

I den forbindelse kunne vi ikke lade være med lige at vende, hvad vi så egentlig ville gøre, hvis nu vi vandt, lad os sige, ca. 93 millioner.

Uh, den var svær.

Jeg kan selvfølgelig snakke i dagevis om de rejser jeg ville tage ud på, hvis jeg vandt den store gevinst. Men efter at have fablet lidt om det, erklærede jeg, med eftertænksom mine, at jeg selvfølgelig også ville gøre min uddannelse færdig. Uden SU.

Jeg kom også frem til, at jeg nok bare ville begynde med, at placere pengene i banken, at jeg ville melde mig ud af jobcenteret og give en del til velgørenhedsprojekter...

Og så slog en tanke ned i mig...

Mig: Jeg ville altså også købe den der bil jeg godt kunne tænke mig - du ved! Hvad er det nu...?

Jakob: En Fiat 500?

Mig: Ja!! Det ville jeg gøre! I hvid.

Vi købte ikke nogen kupon. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar