tirsdag den 6. november 2012

De hemmelige favoritter

Nu er det ikke fordi jeg er vildt interesseret i, at sende jer andre steder hen . For jeg er sindssygt glad for at I læser med - og for at I er så mange der læser med, at jeg f.eks. nu kan lave give-aways og sårn. Jeg er meget beæret over at nyt navn og design, kan give så mange flere læsere. Hvor er det fedt.

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg læser mange blogs. Eller følger mange blogs som jeg hellere vil kalde det. Der er kommet en del flere til, siden jeg lavede listen over favoritblogs, som du kan finde ude til højre. Alligevel har jeg ikke skrevet dem på herinde, for jeg synes at listen bliver for lang og dominerende.

Det skal dog ikke forhindre mig i at anbefale dem. For det er nemlig det jeg vil gøre lige nu. Altså. Udover dem der pryder listen der kan findes i højre side af denne blog, følger jeg også: (Tadaa)

DINES - Som jeg egentlig har kendt til længe, men har koblet mig på alt for sent. Jeg har dog læst lidt tilbage og det kan du jo også gøre, hvis du ikke allerede læser med derinde. Hun skriver himmelråbende godt. Nuff said.

Kreative familie- og livsstilsblogs som by myr , Carlas Café, Fru Schou, Hvor kragerne vender og Mokka og mælkeskæg. Selvom jeg godt kan lide at læse om hverdagens barske (og sjove) realiteter, så har jeg altså også en svaghed for hygge og flotte billeder - og så er andre menneskers (børne)familieliv af en eller anden grund ret spændende at følge.

SOFIES BLOG - En rigtig skøn blog. Ligeledes med flotte billeder. Jeg ville egentlig kalde det en modeblog, men der er krydret med en masse ekstra. Det er nok mere en livsstilsblog - men uanset mærkat kan jeg godt lide den.

AND MARY - En blog som jeg lige er begyndt at følge, fordi det er en pige fra min hjemby der skriver den og jeg kan huske hende fra hun ikke var andet end en lille snotunge. Nej okay. Fordi det er en flot og fin blog - med masser af mode. Og lige præcis mode kunne jeg, hvis jeg selv skal sige det, saftsuseme godt bruge noget mere af i mit liv. 

AT LÆRE ER AT LEVE - Nystartet blog der bliver skrevet af en cool og ambitiøs folkeskoleelev (som jeg tilfældigvis kender), om hvordan det er at være cool og ambitiøs folkeskoleelev i dagens DK. En vinkel der jævnt hen mangler - det er normalt mest voksne der har en mening om det.

Nå jo! Så er der også boligbloggen HOMESICK som jeg har anbefalet før. Det er en blog hvor jeg finder rigtig meget inspiration og som får mig til at ønske, at jeg havde et helt hus at indrette! 

Tak til bloglovin' (som jeg i øvrigt også lige vil anbefale) for at holde styr på alt det for mig!

3 kommentarer:

  1. Ej, tusind tak for omtale! Hvor er du sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Du er også sød!

      Slet
  2. Ih, tak for de fine ord - det er vi rigtigt glade for på Homesick! Dejligt med en trofast læser :-)

    SvarSlet