onsdag den 7. november 2012

Hov!

Var det meningen at jeg skulle have skrevet på facebook, twitter, bloggen, i panden og i en runde-mail til alle kontakter i går, at jeg heppede på Obama?

Ups. Det fik jeg ikke gjort.

Men jeg var egentlig heller aldrig sådan rigtig i tvivl om, at han ville vinde. (Nemt at komme og sige nu, men alliwel).

Det var jeg for fire år siden. Jeg var tyve år, mig og Jakob havde været kærester i under en måned og havde aftalt at se valg sammen hele natten og drikke champagne (uanset valgets udfald), selvom vi begge to havde sabbatår-fuldtidsjobs. Nej hvor man kunne dengang, hva?

Sådan gik det heller ikke. Jakob blev syg og ville ikke se valg alligevel. Jeg tænkte semi-naivt, at han nok ikke gad mig mere og tog ud og trøsteshoppede (igen, tiderne har virkelig ændret sig...). Jeg så valg alene indtil jeg faldt i søvn og næste morgen fældede jeg en lille glædeståre over nyhederne.

Change has come to America.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar