onsdag den 3. oktober 2012

Hvornår må man egentlig begynde at samle?

Nu hvor vi allerede er ved det der med skønne miljøvenlige produkter af naturlige materialer (se indlægget fra i går HER), så har jeg altså haft lyst til at købe Natursutten lige siden jeg så sidste afsnit af dokumentarserien "Hængt ud på forsiden".

Hvad Mette!? Du har jo ingen børn?

Nej det er rigtigt. Så det er måske også lidt dumt, men jeg fik bare så ondt af hende direktøren, der havde fået sin virksomhed næsten ødelagt, fordi Søndagsavisen løj om hendes produkt.

Jeg blev grebet af stor sympati for projektet og så er det jo bare en mega flot sut.

Selv har jeg aldrig rigtig brugt sut og derfor har jeg nok altid gået og tænkt, at det har mine kommende børn nok heller ikke lyst til. Men hvis de alligevel skulle føle trangen, så bliver det altså natursutten, de får fornøjelsen af. Basta.


Så jeg overvejede lidt om jeg skulle købe den og så lige gemme den de par år eller fem.

Overfor mig selv kom jeg til at sammenligne det lidt med de piger, der begyndte at samle på spisestel allerede til deres konfirmation.

Jamen... Det er da det samme?

Tror nu alligevel jeg venter. Har heller aldrig været tallerken-samler. Håber bare der er nogen med babyer, der har fået samme købe-trang som mig, så den rare øko-iværksætter kan få fut i sin virksomhed igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar