fredag den 5. oktober 2012

En ugle med posten

Eller bare det forsinkede loppefund...

På loppemarked i Mølleparken (se HER), mødte jeg en kreativ dame, som solgte flotte, hjemmesyede mobil-ugler.

Desværre var den ugle, jeg allerbedst kunne lide, alt for lille til min kæmpe-klods af en iphone 3G. Men damen forbarmede sig over mig og tilbød at sy en større ugle magen til og sende den til mig! Om jeg blev glad!

Den anden dag kunne jeg så (i ægte Harry Potter-stil, hæ) modtage en ugle med posten:

  

Billedet er ikke helt tro mod den varme, brune farve som uglen egentlig har, den er endnu flottere i virkeligheden og min mobil er flot klædt på til næste sæson. Selvom man er gammel, kan man jo godt være smart.

Besøg den kreative dames hjemmeside HER, hvis du selv står og mangler en ugle at gå vinteren i møde med.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne have en ugle med posten! :-)

    Men det er vist omsonst at købe en beskytter til min gamle nokia...

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh...? For så ser den jo flot og smart ud når den ligger inde i uglen: En gammel nokia i lækker ugle-forklædning.

      Slet