tirsdag den 18. september 2012

Jeg skal til plastikkirurg!

Men jeg må skuffe/glæde jer med at jeg hverken skal have lavet større bryster eller mindre næse. Nej.

I dag kastede hudlægen et knivskarpt blik på nogle mistænkelige modermærker jeg render rundt med og besluttede sig for, at ét af dem skulle fjernes (altså bare for en sikkerheds skyld, intet alvorligt). Og at det skulle fjernes af en plastikkirurg, fordi han ikke mente, at han selv var i stand til at fjerne det pænt nok/sy det pænt nok sammen.

Jamen hvor sidder det modermærke da, siden det er så besværligt at fjerne og skal fjernes så nænsomt af en plastikkirurg? Sidder det midt i ansigtet? Sidder det på maven? Sidder det på halsen?

Næ.

Af alle steder, så troner det på siden af min ene tå og ligner lakrids mellem tæerne. Super. Så er egentlig ret glad for at skulle af med det. Kære hudlæge, det kan kun blive pænere!

1 kommentar:

  1. Ja, det nytter jo ikke at blive lækkersulten, hver gang du tager strømperne af! Væk med lakridsen! : )

    SvarSlet