torsdag den 6. september 2012

Creepy mail fra en dårlig dag

Vi havde heldigvis kun én virkelig dårlig dag på de 7 uger vi tilbragte i staterne. Det var den dag min pung og mit pas blev stjålet i Chicago. Det regnede og vi kunne ikke få fat på politirapporten, så vi fór plaskvåde rundt i den store, forvirrende by med de alt for mange, alt for høje skyskrabere.

Mine ting blev stjålet på en semi-fancy vegetarrestaurant som hedder Native Food Café. Den anden dag fik jeg så faktisk en mail fra dem. "Where are you?" stod der i temafeltet.

YES DE HAR FUNDET MINE TING! Tænkte jeg og åbnede mailen. Der stod:

Dear Meete, (Ja, Mette stavet med to e'er)

Where are you? We miss you! 
It is super easy. You like winning right?
(link til random konkurrence)

Eat Peace

The Native Family



*Suk* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar