torsdag den 21. august 2014

Ventehvalen

Nu er der kun godt en uge til terminen og jeg er ligeså stille nået frem til, at når de fleste førstegangsfødende går over tid, så kan det jo egentlig også sagtens gælde for mig.

Der er ikke rigtig optræk til noget, så jeg har besluttet mig for at nyde den sidste del af graviditeten i stedet for at ligge mig ned og have ondt af mig selv som en hval der venter på at blive skyllet tilbage i havet. I stedet gør hvalen rent, går på café og anmelder en bog for Stiften (hold op det er rart at have noget at lave!). 

I weekenden har vi også planer og så længe jeg holder mig beskæftiget føles ventetiden mindre lang. For den kan jo netop godt gå hen at blive lang, hvis terminsdatoen bare kommer og går uden at der sker noget. Jeg har besluttet mig for at lave aftaler og holde mig beskæftiget lige indtil den dag fødslen går i gang - sådan holder hvalen utålmodigheden på afstand. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar