tirsdag den 15. juli 2014

Fan af sommer

Jeg er blevet kæmpe fan af den danske sommer og selvom vi lige har haft et par (tiltrængte) dage med regn og selvom varmen til tider bliver ulidelig for en gravid dame som mig, så håber jeg, at den her uge bliver ligeså solrig som sidste uge.

Sidste uge var nemlig fyldt med alt muligt godt. Vi tog ud til vandet og spiste gammeldagsisvafler og soppede, vi havde grillaften med vores madklub og vi var til fødselsdag. Lørdag spiste jeg frokost hos min kære farmor og var til bryllup for en folkeskoleveninde og søndag bød på frokost og IKEA med Jakobs forældre, verdens lækreste cheesecake og drenge der så VM-finale i stuen, mens jeg hyggede mig med en god bog i soveværelset.

Med GUF og FLØDEBOLLE


Sommerlagkage til madklubben

Bryllupskage efter samme opskrift som den der blev serveret til kronprinsparrets bryllup


Vi har startet den her uge med at være helt vildt praktiske og rydde ud i bogreolen, men mon ikke den også kommer til at byde på lidt sommermagi? Det er jeg ret sikker på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar