tirsdag den 24. september 2013

Ting der undrer mig...

- At det stadig er september (for det er da ved at være ret koldt, ikke?)

- At jeg ubevidst kan være så glad for Turkish Delight, at jeg nogle gange drømmer om det om natten.

- At jeg ikke anede, hvad jeg skulle skrive, da jeg blev bedt om at signere en bog for første gang i dag. Jeg har alligevel drømt om det siden jeg var tretten...


- At der er nogen i Åbyhøj som åbenbart mener, at det er meget bedre at min ringeklokke siger boing i stedet for ding.


Tak for det. Lømler.

6 kommentarer:

  1. ... men du må da indrømme at en ringklokke der siger boing er ualmindelig cool (omend ikke så larmende og dermed ikke så praktisk som en ringklokke der siger ding).
    Og du klarede i øvrigt da signeringen helt fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det indrømmer jeg! Boing er cool, men ja, upraktisk ;-) Og tusind tak! Jeg er også ret godt tilfreds med resultatet ;-)

      Slet
  2. Du skal da ønske dig sådan en fancy dyreringeklokke til din fødselsdag så :D

    SvarSlet
  3. Eeeej, det er der også nogen, der har gjort ved min ringeklokke - har vi at gøre med en Aarhus-bande med eneste formål at doinge ringklokker.......?;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt tyder på det! Ingen ringeklokke er sikker! ;-)

      Slet