onsdag den 18. september 2013

Forbandet overskudsagtig?

Der er en fra mit nye studie der, i en facebook-kommentar, mener at jeg er "forbandet overskudsagtig". Fordi jeg godt kan overskue at skulle aflevere et kort essay og en kort anmeldelse samme dag. Tekster som vi får fri til at skrive, men som vi ikke får karakterer for. Ih. Jeg vil da gerne skrive både et lækkert essay og en anmeldelse der sidder lige i skabet - for måske ER jeg blevet en lille smule stræberagtig(?). Så hvis det havde været eksamen, havde jeg måske heller ikke ment, at det der med at skulle aflevere tingene samme dag, var det fedeste.

Overskud? Det har jeg til gengæld ikke. Jeg er sådan lidt småchokeret over, at illusionen om at jeg har det, faktisk holder. Jeg synes egentlig ikke, at jeg sådan har gået og puttet med mit studieklynk og jeg har også snakket højt og bredt om alle de laaaange tekster, som jeg synes var svære at gnave sig igennem og sådan nogle ting. Jeg købte også en chokoladebolle en dag. Jeg ved stadig heller ikke hvem jeg er i læsegruppe med og hvad halvdelen af holdet hedder.

Og de kender tydeligvis heller ikke mig særlig godt endnu. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar