søndag den 10. marts 2013

Vigtigheden af billige skraldeposer

"Nu skal du se hvad jeg har købt i Harald Nyborg!"

Sagde Jakob begejstret lørdag eftermiddag, da jeg kom hjem fra arbejde. Han hev en pose frem og gav sig til begejstret at fremvise indholdet en genstand ad gangen. Jeg kunne godt fornemme at det bedste blev gemt til sidst.

Først var der, til min store begejstring, nye cykellygter til mig! Så var der en masse kedelige dimser til Jakobs cykel, efterfulgt af endnu en bonusting, nemlig en hængelås jeg skal bruge, når jeg skal til fitness.

Afsløringen af posens resterende indhold blev naturligvis akkompagneret af et behørigt

"Oooog..."

Inden to ruller skraldeposer blev fremtryllet.

Jeg blev så paf at jeg kom til at spørge: "Hvad er det?"

"Skraldeposer til 5 kr!!" 

"Åh. Jeg troede det ville være noget spændende..."

Kom jeg til at sige.

"Jamen er det ikke bare VILDT billigt?" 

Der er tydeligvis noget her hvis vigtighed jeg overhovedet ikke har forstået omfanget af. Skynd jer i Harald Nyborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar