mandag den 25. februar 2013

Mens vi venter på at det skal blive juli

Det kommer sikkert ikke bag på mange, at jeg elsker at rejse. Faktisk er der næsten ikke nogle grænser for, hvor længe jeg vil sidde ved kassen, gøre rent, være arbejdsløs eller foretage mig andre dybt ubehagelige ting, hvis jeg ved, at der vanker en rejse på den anden side.

Det er udlængslen og forventningen om kommende rejser, der får mig igennem en vinter som denne med humøret nogenlunde i behold. Det er når man kan låne biblioteksbøger som dem her:


... og bare tanken om at backpacke rundt i smukke Tyrkiet til sommer. Breathtaking landskaber, eksotiske byer, lækker mad og fremmede himmelstrøg.

Desværre er der stadig alt for længe til sommer, så det er godt at min udlængsel kan få et lille, tiltrængt sneak peak, når jeg flyver til Skt. Petersborg sammen med hende her om under en måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar