lørdag den 8. december 2012

Udgivet på app

I år er der mange bloggere, der har lavet julekalendere og i det hele taget føljetoner på deres blogs her i december. Det synes jeg er virkelig hyggeligt, men jeg har ikke  selv gjort det.

Tilgengæld har jeg gjort noget helt andet! Jeg har nemlig forfattet en julehistorie til en julekalender-app (og en idé) som er udviklet af nogle unge iværksætter-kvinder, der kalder sig FamilyKick. Projektet går ud på, at få familier til at røre sig noget mere sammen og derfor indgår der en fysisk aktivitet i hvert afsnit af julekalenderen. Det var enormt sjovt, men også rigtig udfordrende at skrive den. 

I dag kan den så endelig downloades til iphone! Og det synes jeg du skal gøre. Den kan også downloades til android, og måske mere ... who knows? Jeg gør i hvert fald ikke, når det handler om teknik. Men du skal søge på "FamilyKick" i AppStore, eller hvad du nu bruger, og så skulle den gerne være der.

Afsnit 1-8 ligger derinde, så I kan indhente historien. Og så skal jeg lige huske at nævne, at app'en altså er en demo, ikke at jeg synes man kan se det, men jeg har lovet at nævne det.

Som mange andre bloggere drømmer jeg om at blive forfatter. Til forfatterforedrag har jeg tit hørt forfattere sige, at for at kunne blive forfatter skal man tænke på sig selv som forfatter, også selvom man ikke har fået udgivet noget. For hvornår er man forfatter? Det er ikke så ligetil at afgøre altid. Men jeg er det i dag - og rigtig glad.

Du kan synes-godt-om FamilyKicks facebookside HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar