fredag den 6. juni 2014

Sult

Stort set hele mit liv har min hverdag været bygget op af store faste måltider: Morgenmad, frokost og aftensmad med et fast snackmåltid om eftermiddagen - også kaldet eftermiddagskaffe, selvom jeg ikke er kaffedrikker og aldrig bliver det, men det er sådan set heller ikke dét eftermiddagskaffe går ud på, vil jeg mene.

Under alle omstændigheder er det slut nu. Jeg er blevet så gravid, at der ikke kan være særlig meget i min mave ad gangen, fordi barnet fylder (og det må det hjertens gerne). Så jeg bliver lynhurtigt mæt og lynhurtigt sulten igen, hvilket betyder, at jeg bare går og spiser en lille smule hele tiden. Det er meget hyggeligt, men ret belastende i længden. I nat var jeg fx oppe kl. 4 og spise koldskål.
Det har jeg alligevel aldrig prøvet før...

Og nu har vi så booket bord på Brdr. Prices Restaurant om et par uger. Jeg er virkelig spændt på, hvor forspist jeg kommer til at blive af alt den lækre mad vi forhåbentlig skal have derinde - ned skal den i hvert fald, for det er ikke jyde-venlige priser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar