torsdag den 26. juni 2014

Siden sidst

Jeg har ikke været nogen flittig blogger det sidste stykke tid. Redebyggertrangen har grebet mig og lige i øjeblikket har vi sat alt ind på at finde den perfekte brugte barnevogn til den lille guldklump. Mere om det når vi finder den! 

Men det har ikke været babyforberedelser det hele. I weekenden havde vi en fantastisk tur til København - og som altid var det sundt for mig at blive mindet om, at Aarhus egentlig ikke er nogen rigtig storby (men ikke desto mindre en dejlig by) og at vores hovedstad kan være ligeså spændende at gå på opdagelse i som andre europæiske storbyer. 

Og sidst men ikke mindst har vi fejret at min søster er blevet student!


Nu må jeg løbe igen, for der er lige dumpet et anmeldereksemplar ind som skal pløjes. Desværre tegner det til at være en ubehjælpeligt ringe bog, så nu bliver jeg hende den sure anmelder igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar