mandag den 12. maj 2014

7 ting der er blevet hverdag

- Min trang til sødt efter en god middag kan efterhånden måle sig med Fru Muremester Jessens og jeg prøver ikke engang på at skjule det.

- Jeg er begyndt at sige lyde (aarh, åh, årh, nhirr) når jeg sætter mig ned, rejser mig op, vender mig i sengen, bukker mig frem, tager sko på osv.

- Hvis jeg går på huk og er så uheldig at vælte bagover kan jeg (næsten) ikke komme op igen.

- Jeg er holdt op med at synes det er pinligt, at skulle ud og tisse over dobbelt så ofte som almindelige ikke-gravide mennesker.

- Jeg prøver at styre det, men jeg kan snakke seriøst længe om babyudstyr. Især tøj og barnevogne. Don't get me started.

- Min navle er blevet elimineret og hvis nogen kommer for tæt på det ømme stykke udspilede hud, der er tilbage, kan jeg godt finde på at panikke: "Argh, ikke min navle!!" - den er så øm.

- Jeg fordriver en del tid på at sidde med maven bar og nedstirre den, fordi man nu kan se udenpå, når babyen sparker - og jeg har næsten aldrig oplevet noget mere fascinerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar