tirsdag den 28. maj 2013

Observationer fra sidste uge

Så gik der lige over en uge, hvor jeg ikke fik blogget. Et enkelt blogindlæg eller to rumsterede inde i mit hoved i løbet af ugen, men jeg var for forkølet og for travl til at skrive dem ned og trykke på "udgiv".

Nu kan jeg naturligvis ikke huske hvad det var der var så sjovt/skørt/tankevækkende/whatever.

Jeg har kaldt det her indlæg "observationer fra sidste uge", men som I sikkert kan fornemme, er det ikke meget der har klæbet sig fast.

Der er dog tre små observationer, som forkølelsen ikke har slettet:

1. Man synker ekstra mange gange når man har ondt i halsen - for lige at se om det stadig gør ondt. Det er irriterende selvforstærkende og man kan ikke stoppe igen. Med mindre man vil savle.

2. Hvis man cykler på Brabrandstien en fugtig forårsdag opnår man hurtigt sin yoga-vejrtrækning, hvor luften indåndes ind og ud gennem næsen. Med mindre man har lyst til at indtage dagens proteiner i form af insekter.

3. Der er meget stor forskel på, hvordan folk hilser på én alt efter om man bliver præsenteret som f.eks."praktikant", "studerende" eller "forfatter". I sidste uge oplevede jeg for første gang at blive præsenteret som "forfatter" (lang historie) - det kunne jeg godt vænne mig til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar