onsdag den 6. marts 2013

Det begynder at blive pinligt

Jung Wien, fin de siécle-tidens saloner i Paris og historien om gamle arvestykkers vandring gennem historien i hænderne på en af datidens Europas rigeste jødiske familier versus New York City, glimmer, glamour og 00'ernes ubekymrede, sexede charme.

Et nemt valg, ville mange mene - og vælge det sidste. For det første alternativ lyder halvvejs kedeligt og halvvejs uforståeligt i manges ører. Men for mig er det hjerteblod. Det er noget af det jeg interesserer mig allermest for i hele verden. Derfor er jeg selvfølgelig også i gang med at læse en bog om det. Problemet er bare: 

Det har jeg været rimelig længe. Så længe at det begynder at blive pinligt.

"Haren med de ravgule øjne" er en fantastisk bog, som I får en mini-anmeldelse af engang om 100 år når jeg er færdig med at læse den. 

De her fire damer bliver bare ved med at forsinke mig: 


Og ja, måske var det også på tide at jeg fik set den serie.

Siger jeg til mig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar