mandag den 12. november 2012

Modeblog-mysteriet

Trods lang tids skepsis er jeg nu begyndt at følge et par modeblogs. Eller i hvert fald et par som hovedsageligt handler om mode. Jeg har altid godt kunnet lide mode. Altså at se på det.

Noget andet har været at få det købt. Der er jeg nok lige en tand for nærig. Selvom jeg efterhånden er kommet til at tro, at jeg smider om mig med pengene, når jeg har en kæreste, hvis sparsommelighed næsten kan måle sig med Mads Skjerns (hvilket nok er meget godt).

Derfor er der også en ting jeg virkelig har undret mig over. Hvordan får modebloggerne råd til alt det mode? Jeg ved godt, at noget af det, der bliver vist frem, er billeder, de har fundet af forskellige kollektioner, de godt kunne tænke sig, og at det ikke ligefrem er haute couture, de lader sig fotografere i (selvom de ville ønske det), men alligevel?

Jeg kunne være modeblogger i max to uger, og så havde i beset samtlige outfits jeg ejer, tror jeg. Mon de bliver sponsoreret med lækkert tøj? For så er jeg frisk - og misundelig.

Ellers tror jeg bare jeg holder mig til det her sjovere og lidt billigere koncept med at skrive løs om lige hvad jeg har lyst til.

2 kommentarer:

  1. ...det synes jeg også du skal holde dig til:) det er bare lige 100000 gange mere interessant at læse om!Jeg æælsker at følge din blog:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er godt at høre :-)

      Slet