onsdag den 10. oktober 2012

24

I dag fylder jeg 24.

Det kalder næsten på et babybillede:


(Måtte lige finde et billede der kun indeholder baby-Mette, så jeg ikke flasher mine forældres, iøvrigt flotte, slut-80'er looks) (derfor er det ikke fra en fødselsdag)

Min søde mor var 24 da hun fik mig.

Så ubevidst har jeg nok altid forestillet mig, at nogen skulle komme dumpende og overrække mig en udvidet ansvarsfølelse og et diplom med teksten "Tillykke, NU er du voksen!", når jeg fyldte 24.

Så jeg venter spændt! Imens står den på gaver, macaroons og asti. Min fødselsdag er altid den dejligste dag på året! (Synes jeg).

Også selvom jeg bliver ældre (og med årene er blevet knap så glad for bolde).

Hurra alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Tillykke, Mette! Jeg glæder mig til at fejre dig senere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg glæder mig også! :-)

      Slet